19 Nisan 2010

Pit Girişi Özel: Ken Block Röportajı

Hem sizden gelen hem de kendi merak ettiğimiz soruları, WRC camiasına yönelttik.

Pit Girişi: Istanbul trafiğini gördün mü? Gymkhana burada yapılır mı, yoksa seni bile zorlar mı?
Ken Block: Evet, gördüm tabi ki. Yapılabilecek çok şey var, eğlenceli olabilir. Yapılmaz değil kesinlikle.

PG: Amerika serilerinden uluslararası arenaya geçişin nasıl gidiyor?
KB: Çok kolay sayılmaz. Dünyanın en iyilerine karşısınız ve başlar başlamaz bir şeyler yapabileceğimi ummuyordum açıkçası. Yine de hızlı başladık Meksika'da.

PG: Istanbul'a ilk gelişin mi? Nasıl buldun?
KB: Ilk gelişim ve inanılmaz sıcak, keyifli buldum. Erken gelip şehri gezdik, Sultanahmet ve diğer yerlere gittik, kesinlikle çok sevdim.

PG: Chris Atkinson seneye Monster World Rally Team'de senin takım arkadaşın olabilecek mi?
KB: Çok isterim, bu sene olmadı maalesef ama seneye inşallah olur.
PG: Subaru'nun WRC'den çekilmesi, seriye girerken nasıl etkiledi seni?
KB: WRC'ye geçişi düşünürken Subaru bir opsiyon değildi. Onların gitmesine tabi ki çok üzüldük ama yine de iyi bir takımımız ve anlaşmamız var. O yüzden sorun yok diyebiliriz. Elimden geleni yapıyorum, takım olarak çok iyi çalışıyoruz. Umarım en üst seviyelere gelebiliriz, bir yandan da işin eğlenceli tarafını bırakmamak lazım.

PG: Kendini ileride WRC şampiyonu olarak görebiliyor musun?
KB: Çok isterim tabi ki, ama pek kolay olmadığı belli. Loeb, Hirvonen gibi inanılmaz hızlı ve yetenekli pilotlar var mesela. Elimden geleni yapıyorum, şampiyon olursam da çok güzel olur.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails