18 Nisan 2010

Yarışma: Çin Sonrası


Sportman'in dediği gibi, Vettel veya Webber dışında birini pol pozisyonuna yazanın elleri kırılsın bundan sonra. Şimdiden Barcelona için Vettel diyorum, başka bir şey dersem beni uyarın.

Button'ın galibiyeti, F1 camiasının geri kalanı gibi bizleri de ters yatırdı ve kimse bu kategoriyi bilemedi. Ama Mclaren'in domine ettiği bi haftasonu olduğu açıktı. Bizim aramızda ise durum şöyle (geçen haftadan gelen puanlar + bu hafta kazanılanlar):

Mali Selışık: 9+5=14
Sinan Kolat: 4+4=8
Sukullacı: 1+3=4
Obiyah: 0+1=1
Sportman: 1+0=1
Yağmur-Mehmet: 1+0=1
T.G: 0+0=0

Mali'nin arayı bir puan daha açtığı ve haftanın galibi olduğunu görüyoruz. Sukullacı da gerçek anlamda çıkışını bu hafta yapmış ve şampiyonluk iddiasını bir sonraki haftaya taşımış bulunuyor. Ben de istikrarımı devam ettirdim, mutluyum, Avrupa sezonunu bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails