07 Ocak 2010

GT5


Motorsporları tutkunu ve bir Play Station sahibi olarak 26 Mart 2010'u çok büyük bir heyecanla bekliyorum. Bu ne Formula 1 sezonunun başlangıcı, ne de kişisel olarak önemli bir gün. 26.03'te Gran Turismo 5 piyasaya sürülecek.

Herkes PES veya Fifa oynarken, kendime adam gibi kapışacak rakip bulamamak beni ne kadar üzse de, GT serisinde almaya çalıştığın lisanslar, tarihi pistlerde, inanılmaz detaylı araçlarla yarışmak gerçekten beni benden alıyor. GT5 Prologue'da S lisansını da bitirmiş ve F2007'yi almış biri olarak sadece dişlerim gıcırdıyor. Beni özet oyun kesmiyorum, kendisini istiyorum.

Bugün Polyphony, GT5'in kapağını kamuoyuna gösterdi ilk defa. Dizayn ödülleri banyosu yapan Mercedes Benz SLS-AMG, burayı da süslüyor. Son derece de hakkı. Mert olanlarınız bir adım öne çıksın, mart sonu gelin kapanalım.

Bu linkte SLS AMG için yapılan video var. Haneke-vari müzik geçişleri bir yana, bazı sahnelerde gerçek görüntü mü yoksa oyun mu olduğunu anlayamıyorum. Çok ciddiyim. Buradan da GT'cilerin 3 egzozlu Ferrari 458 Italia'ya saygı duruşunu görebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails