19 Aralık 2009

Di Montezemolo Konuşursa...

Ferrari Başkanı Luca di Montezemolo, Formula 1'in Aziz Yıldırım'ı gibi. Her konuşması olay, her dediği laf tartışma konusu. Şahlanan At'ın Noel yemeğinde de yağmış yağmur çakmış şimşek. Birkaç kublesi şöyle:

- Michael ile en son Abu Dhabi'de konuşmuştum, bir kaç gün önce yine konuştuk. Bana "Mercedes ile yarışma ihtimalim oldukça fazla" dedi. Niye geri geldiğini anlayamıyorum. Sanki Michael'ın bir ikiz kardeşi var, Alman, 40-41 yaşlarında, her yönden aynılar. Ama onu tanımıyorum. Muhtemelen tifosiler çok mutlu olmayacaklar ama ben onlara yarışanın Michael değil, ikiz kardeşi olduğunu söyleyeceğim.

- Geçen sene, şansı varken geri gelememek onu çok üzdü biliyorum. Içindeki yarışma ateşini tekrar ateşledi o olay, o yüzden şimdi bu kadar geri dönmek istiyor.

- Max Mosley, özellikle de güvenlik konularında çok ciddi işler başardı. Ama son zamanlarında baya saçmalıyordu, Ferrari olarak biz bile yarışlardan çekilmeyi düşündük. Neyse ki şimdi Jean Todt gibi aklı başında biri FIA'nın başında.

- Formula 1, şu an bir geçiş dönemi yaşıyor. Burada herkes sorumluluğunu almalı ve sporumuzu, daha önce temsil ettiği gibi, en ileri teknoloji ve olumlu kurallarla donatmalıyız. Yoksa F1, F3'e döner.

- 3 yıl önce istediğimiz gün, istediğimiz yerde test yapabiliyorken, şimdi sezon içi kimse test yapamıyor. Sonra Alguersuari gibi biri çıkıyor ve ilk F1 deneyimi yarış haftasonunda yaşıyor. Şu anlık onaylasak da gelecek de böyle gidemez.

- Formula 1, trendleri yaratır, onları takip etmez. Spordan çıkan markaların, bazılarını ciddi düşünmeye yöneltmesi lazım. Herkesin omzuna çok büyük sorumluluk düşüyor.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails