17 Haziran 2010

Yarışma: Kanada Sonrası

Bu sefer yarışmayı biraz ertelemiş bulunduk ama inanın işlerim inanılmaz meşgul ediyor beni. Bir yandan da temmuzda evlenecek olmanın verdiği meşguliyet ile çok fazla kendime (ve bloga) vakit ayıramaz oldum.

Yine de yarışmamızı unutmadım. Previously on Yarışma: Obiyah ile Mali, Vettel'e fazla güvenmişler, kuponu direkt genç Alman'a basmışlardı. Ben ise Mclaren'in F-Duct'ına güvenmiştim. Neyse ki motor kapağındaki o boru, beni utandırmadı ve Mclaren'e bir duble getirdi. Şimdi yarışmadaki duruma bakalım bir de.

Mali Selışık: 1+17= 18
Sinan Kolat: 4+13= 17
Sukullacı: 0+8= 8
Obiyah: 2+6= 8

Yarışmamızda işler kızışıyor, ben Mali'yle arayı 1 puana düşürmüşken, üçüncülük mücadelesinde Obiyah da bu hafta tahmin yapmayan Sukullacı'nı yakalamış oldu. Sırada Valencia var, bakalım o neler getirecek?

PS: Fotoğraftaki Salut Gilles de hem çok güzel hem de çok duygusal.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails