18 Haziran 2010

Blog Garaj

Bu blogu açtığım 14 Aralık'tan beri (ki doğumgünüm de olur kendisi) motorsporları blogu sayısında ciddi bir artış görüyorum. Hem yeni bloglar açılıyor (yanlış anlaşılmasın bir trend yarattım demiyorum, bir trende tutundum diyelim) hem de eski ve güzel blogları öğrenme/tanışma fırsatı elde ediyorum.

Mesela Geçiş Lastiği ve Mali'nin Blogu ile yakın zamanlarda kurulduk. Hava Koridoru vardı ama o bir süredir yazmıyor. Daha sonra 2010 Blog Ödülleri sayesinde Akay ve blogu Pit Cafe ile tanıştım. Daha sonrasında, bence en iyi Türk F1 blogu olan efBir ve Ali Ünal ile de tanıştık Bridgestone davetinde.

Sonra bir gün Akay'ın emaili ile uyandım. Blog Garaj kurulmuştur hayırlı uğurlu olsun diyordu. Kim ne konuştu, nereden ne oldu bilemesem de şaşırtıcı/sevindirici oldu benim için. Blog Garaj, biz motorsporları bloglarını bünyesinde birleştiren, birbirlerine linkleyen ve tanınırlığı/okununurluğu arttırıcı süper bir site hakkaten.

Sizi buradan oraya yollamak istiyorum an itibariyle, gezin, bakın, yorumlarınızı yollayın. Bizler de daha iyi içerik oluşturmak ve bunu sizlerle daha iyi paylaşmak için elimizden geleni yapalım.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails