18 Nisan 2011

Yarışma: Çin Sonrası


Sezon başı dedik, özledik dedik ama Uzak Doğu turları ve sabahın köründe yarışları (hele de artık gittikçe daha da dikkat isteyen yarışları) izleme sınırımıza yaklaşmıştık. Avrupa sezonunun ve Türkiye GP'sinin artık gelmiş olması ile yaşadığım sevinci burada hepinizle paylaşmayı boynumun borcu bilirim.

Hamilton, Vettel'in 4 yarışlık serisini sonunda kırarak 2011'deki ilk galibiyetini aldı. Yarış hakkında bol bol yazılası, düşünülesi, tartışılası şey var; onları ayrı bir postta yazıcam. Şimdi yarışmamız:

Keyser Soze: (10)+4= 14
Sukullacı: (10)+3= 13
Nazl_: (9)+4= 13
Sinan: (5)+6= 11
Çekirdekçi Tayfa: (3)+6= 9
Cihan: (8)+0= 8
Obiyah: (2)+0= 2
Apoiantes: (1)+0= 1

Zirveye oynayanlar arasında Cihan'ın tahmin yapmayarak kafalarda soru işareti bıraktığı haftada, nasıl olduysa ben gayet iyi puan alarak kendimi şaşırttım. Aynı zamanda Çekirdekçi Tayfa da televizyon karşısında sadece çekirdek çitlemediğini kanıtladı bizlere. Yarışmanın gediklilerinden Obiyah'ın da iki haftadır tahmin yapmaması üzücü, ulaşabilenler özlendiğini bildirebilir kendisine. Ama 3. yarış sonunda liderliği ele geçiren Keyser Soze'nin sezon sonunda hem MVP hem de en iyi çaylak ödülünü alıp alamayacağını hep beraber görücez. Adeta bir Perez, bir di Resta kendisi.

Bundan sonra Türkiye GP! 6-8 Mayıs'a hazır olun!

7 yorum:

Çekirdekçi Tayfa dedi ki...

çekirdekçi tayfa diyerek potansiyelimi gizlemek istedim.Bundan sonra arkadaşlar daha dikkatli olsunlar :))

keyser soze dedi ki...

İltifatlarınıza layık olmaya çalışıyorum :) Yalnız bu arada puanlamada bir yanlışlık olmuş sanırım. Nazlı'nın 4 puan alması gerekiyordu bu hafta galiba. Rakiplerimin haksız bir şekilde puan kaybetmesini istemem :)

Sinan Kolat dedi ki...

Vay be, dikkatli ve centilmen yarışmacı diye buna derim. Yılın Fairplay Ödülü galiba şimdiden Keyser Soze'ye gitti. Filmdeki gibi biri değil anlaşılan :)

@çekirdekçi tayfa
bu arada sormadan edemicem, ay çekirdeği mi kabak çekirdeği mi?

Çekirdekçi Tayfa dedi ki...

eğer puanların hesaplanmasında hata yapılmış ise Keyser Soze'nin de puanlarının tekrar gözden geçirilmesini talep eidyorum.Ne olur ne olmaz :))

@sinan kolat

tartişmasız forza kabak çekirdeği :)

keyser soze dedi ki...

@çekirdekçi tayfa

Merak etme kendi puanımda hata olsaydı onu da söylerdim :D Bu arada merak ettim acaba ekşi sözlükteki "azuth" nickli kişi siz misiniz?

Sinan Kolat dedi ki...

Kabak Çekirdeğine +1'im

Siz tanışıyo mu çıktınız şimdi? :)

keyser soze dedi ki...

Aslında tanışma değil. Ben fanatik bir Galatasaraylı ve sıkı bir ekşi sözlük okuruyum. Ekşi sözlükte Galatasaray maçlarına güzel entryler giren "azuth" nickli birisi vardı ve bazı yazılarında "çekirdekçi tayfa" diye blog linki veriyordu o yüzden merak edip sordum.

Related Posts with Thumbnails